Dołącz do Duda-Cars.

#oneteam #onecompany.

Duda-Cars jest liderem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej samochodów Mercedes-Benz w Polsce. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. Duda-Cars stawia sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szuka ludzi, dla których praca to pasja.

Od 15 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje stworzyć nie tylko najlepszy dział sprzedaży, ale też najbardziej kreatywny dział marketingu obsługujący wszystkie nasze projekty.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszego Zespołu poszukujemy obecnie osoby na nowe w strukturze Spółki stanowisko:

Business Development Center Manager

Miejsce pracy: Poznań

Twój zakres obowiązków:

  • Bieżące zarządzanie zespołem Contact Center – planowanie i organizowanie jego pracy. Raportowanie skuteczności prac.
  • Wspieranie i motywowanie zespołu – dążenie do podnoszenia wyników sprzedażowych.  
  • Przeprowadzanie rekrutacji, treningów indywidulanych oraz merytorycznej oceny pracy członków zespołu.
  • Przygotowywanie i optymalizowanie wewnętrznych procedur i procesów.
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy – w szczególności z Działem: Marketingu, Sprzedaży i Serwisu.
  • Zapewnianie bezpośredniej obsługi klienta na najwyższym poziomie. Nadzór nad badaniami satysfakcji.
  • Inicjowanie usprawnień w obszarze telefonicznej obsługi klienta oraz generowania nowych okazji sprzedażowych.  

Oczekujemy od kandydatów:

  • Doświadczenia w zarządzaniu nowoczesnym Contact Center
  • Doświadczenie w pracy z platformami obsługi centrali telefonicznej i Contact Center.
  • Wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności biznesowe oraz liderskie.
  • Znajomość zasad prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy.
  • Umiejętność szybkiej nauki.
  • Zdolność myślenia analitycznego.
  • Wiedzy z zakresu funkcjonowania i rozwoju nowoczesnych systemów CRM.
  • Zdolność dostosowywania pracy własnej i zespołu do zmieniających się oczekiwań biznesowych.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu nowoczesnym Contact Center w branży automotive
  • Mile widziana znajomość platformy Focus Contact Center

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Dodatkową premię uzależnioną od wyników.
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy oraz dostęp do szkoleń.
  • Rozwój zawodowy u lidera sprzedaży branży motoryzacyjnej.
  • Dużą samodzielność i realny wpływ na zarządzany obszar.
  • Możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań.
  • Pracę w zgranym, dynamicznym i zaangażowanym zespole.
  • Przyjazne, otwarte na pomysły środowisko biznesowe.

Dowiedz się więcej o pracodawcy : www.duda-cars.mercedes-benz.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Formularz
Rekrutacyjny:

*wszystkie pola są wymagane