Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.
Od ponad 18 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy
Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.
Kierownik ds. Hospitality
Miejsce pracy: Poznań, Ptasia
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Zapewniamy poufność i wysoki standard procesu rekrutacyjnego.
Dowiedz się więcej o pracodawcy: www.duda-cars.pl
60-319 Poznań
- Tworzenie wyjątkowych doświadczeń – od pierwszego wrażenia przy wejściu do salonu, aż po moment zakończenia wizyty, przekraczając oczekiwania gości na każdym etapie.
- Bezpośredni nadzór nad pracownikami pierwszego kontaktu w 7 salonach zlokalizowanych w 3 województwach, z uwzględnieniem różnic operacyjnych i lokalnych potrzeb.
- Zapewnienie płynnej pracy zespołów pierwszego kontaktu oraz zaplecza administracyjnego, koordynując działania w sposób efektywny i spójny.
- Odpowiedzialność za utrzymanie najwyższego poziomu obsługi gości – profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i zgodnej z wyznaczonymi standardami, przy jednoczesnym budowaniu pozytywnej atmosfery.
- Ocena sytuacji i umiejętność reagowania na potrzeby gości oraz zespołu – także te, które nie zostały bezpośrednio wypowiedziane, z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań.
- Coaching i mentoring zespołu – wspieranie pracowników w rozwijaniu ich kompetencji oraz umiejętności reagowania na potrzeby gości w sposób empatyczny i proaktywny.
- Współpraca z doradcami i innymi działami w celu zapewnienia spójności obsługi oraz dbania o dobre samopoczucie klientów zarówno podczas wizyty w salonie, jak i w całym procesie obsługi.
- Odpowiedzialność za efekt pierwszego wrażenia – od organizacji przestrzeni, przez wprowadzenie gości, po budowanie relacji, które pozostawiają pozytywne i trwałe wrażenie.
- Szkolenie nowych i obecnych członków zespołu – wdrażanie ich w standardy obsługi, organizowanie regularnych treningów oraz bieżąca weryfikacja jakości pracy.
- Monitorowanie i raportowanie wskaźników związanych z gościnnością oraz inicjowanie działań usprawniających.
- Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze projektowania doświadczeń dla gości, pracy w recepcji hotelowej na stanowisku kierowniczym lub w obiektach premium/luxury, z naciskiem na dostarczanie najwyższych standardów obsługi klienta.
- Doświadczenie w zarządzaniu w zespołem poprzez budowanie zaangażowania, dbanie o motywację zespołu oraz zapewnianie regularnej komunikacji i wsparcia - niezależnie od fizycznej obecności w danym salonie.Wysokie poczucie estetyki oraz dbałość o detale – umiejętność tworzenia przestrzeni i doświadczeń, które wyróżniają się elegancją, harmonią i spójnością.
- Kreatywność i nieszablonowe myślenie – zdolność do proponowania rozwiązań, które zachwycają gości i przekraczają ich oczekiwania.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne – budowanie pozytywnych relacji zarówno z gośćmi, jak i członkami zespołu oraz efektywne przekazywanie informacji.
- Silne zdolności w zakresie planowania i organizacji pracy – umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz koordynowania zadań w dynamicznym środowisku.
- Samodzielność w działaniu, terminowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu – zdolność do podejmowania decyzji w zmiennych warunkach i utrzymania wysokiej jakości usług.
- Doświadczenie w pracy w hotelach klasy ***** – znajomość specyfiki i wymagań branży luksusowej.
- Ukończone szkolenia z zakresu hospitality, concierge, etykiety czy standardów luksusowej obsługi.
- Znajomość narzędzi z pakietu Microsoft 365.
- Zainteresowanie motoryzacją.