Dołącz do Duda-Cars.

#oneteam #onecompany.

Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.

Od ponad 18 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy

Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.

Kierownik ds. Hospitality

Miejsce pracy: Poznań, Ptasia

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Zapewniamy poufność i wysoki standard procesu rekrutacyjnego.

Dowiedz się więcej o pracodawcy: www.duda-cars.pl

Kierownik ds. Hospitality
Miejsce pracy:
Duda-Cars Mercedes-Benz
ul. Ptasia 4
60-319 Poznań
Poznań
umowa o pracę
do 25.05
pełny etat
szukamy wielu kandydatów
Twój zakres obowiązków:
  • Tworzenie wyjątkowych doświadczeń – od pierwszego wrażenia przy wejściu do salonu, aż po moment zakończenia wizyty, przekraczając oczekiwania gości na każdym etapie.
  • Bezpośredni nadzór nad pracownikami pierwszego kontaktu w 7 salonach zlokalizowanych w 3 województwach, z uwzględnieniem różnic operacyjnych i lokalnych potrzeb.
  • Zapewnienie płynnej pracy zespołów pierwszego kontaktu oraz zaplecza administracyjnego, koordynując działania w sposób efektywny i spójny.
  • Odpowiedzialność za utrzymanie najwyższego poziomu obsługi gości – profesjonalnej, skutecznej, sprawnej i zgodnej z wyznaczonymi standardami, przy jednoczesnym budowaniu pozytywnej atmosfery.
  • Ocena sytuacji i umiejętność reagowania na potrzeby gości oraz zespołu – także te, które nie zostały bezpośrednio wypowiedziane, z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań.
  • Coaching i mentoring zespołu – wspieranie pracowników w rozwijaniu ich kompetencji oraz umiejętności reagowania na potrzeby gości w sposób empatyczny i proaktywny.
  • Współpraca z doradcami i innymi działami w celu zapewnienia spójności obsługi oraz dbania o dobre samopoczucie klientów zarówno podczas wizyty w salonie, jak i w całym procesie obsługi.
  • Odpowiedzialność za efekt pierwszego wrażenia – od organizacji przestrzeni, przez wprowadzenie gości, po budowanie relacji, które pozostawiają pozytywne i trwałe wrażenie.
  • Szkolenie nowych i obecnych członków zespołu – wdrażanie ich w standardy obsługi, organizowanie regularnych treningów oraz bieżąca weryfikacja jakości pracy.
  • Monitorowanie i raportowanie wskaźników związanych z gościnnością oraz inicjowanie działań usprawniających.
Oczekujemy od kandydatów:
  • Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze projektowania doświadczeń dla gości, pracy w recepcji hotelowej na stanowisku kierowniczym lub w obiektach premium/luxury, z naciskiem na dostarczanie najwyższych standardów obsługi klienta.
  • Doświadczenie w zarządzaniu w zespołem poprzez budowanie zaangażowania, dbanie o motywację zespołu oraz zapewnianie regularnej komunikacji i wsparcia - niezależnie od fizycznej obecności w danym salonie.Wysokie poczucie estetyki oraz dbałość o detale – umiejętność tworzenia przestrzeni i doświadczeń, które wyróżniają się elegancją, harmonią i spójnością.
  • Kreatywność i nieszablonowe myślenie – zdolność do proponowania rozwiązań, które zachwycają gości i przekraczają ich oczekiwania.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne – budowanie pozytywnych relacji zarówno z gośćmi, jak i członkami zespołu oraz efektywne przekazywanie informacji.
  • Silne zdolności w zakresie planowania i organizacji pracy – umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz koordynowania zadań w dynamicznym środowisku.
  • Samodzielność w działaniu, terminowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu – zdolność do podejmowania decyzji w zmiennych warunkach i utrzymania wysokiej jakości usług.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy w hotelach klasy ***** – znajomość specyfiki i wymagań branży luksusowej.
  • Ukończone szkolenia z zakresu hospitality, concierge, etykiety czy standardów luksusowej obsługi.
  • Znajomość narzędzi z pakietu Microsoft 365.
  • Zainteresowanie motoryzacją.
Benefity:
Praca w firmie o wieloletniej tradycji
Dogodny dojazd komunikacją miejską
Wsparcie we wdrożeniu do pracy
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania
Ubezpieczenia grupowe
Karta Medicover Sport
Dofinansowanie do okularów
Parking dla pracowników
Wyprawka dla dziecka
Paczki świąteczne
Program rekomendacji pracowników
Inicjatywy dobroczynne
Pikniki rodzinne
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Poznaj nas:
Dowiedz się więcej o pracodawcy: