Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.
Od ponad 19 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy
Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.
Kierownik ds. Komunikacji
Miejsce pracy: Poznań, ul. Ptasia 4
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Zapewniamy poufność i wysoki standard procesu rekrutacyjnego.
Dowiedz się więcej o pracodawcy: www.duda-cars.pl
60-319 Poznań
- Opracowywanie i wdrażanie całościowej strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zgodnej z misją, wizją i wartościami.
- Zarządzanie projektami komunikacyjnymi, w tym harmonogramami i realizacjami na poziomie poszczególnych zespołów projektowych.
- Tworzenie innowacyjnych koncepcji komunikacji wielokanałowej, rozwój kanałów i opracowywanie wykorzystywanych w nich formatów.
- Koordynacja i weryfikacja działań w zakresie kreowania wszelkich treści, komunikacji w mediach społecznościowych i na potrzeby kampanii reklamowych oraz innych materiałów promocyjnych.
- Zarządzanie kanałami komunikacji wewnętrznej i rozwijanie narzędzi komunikacyjnych w organizacji (takich jak intranet) wspierającymi zaangażowanie i informowanie pracowników.
- Wspieranie komunikacyjne inicjatyw z zakresu zrównoważonego rozwoju, w tym odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.
- Współpraca z działem personalnym (oraz innymi działami) w układaniu zasad komunikacji wewnętrznej dotyczącej np. rekrutacji oraz istotnych informacji natury wewnętrznej.
- Udział w projektach strategicznych oraz przygotowywanie dla nich planów komunikacji.
- Współpraca z kierownikami i koordynatorami, konsultowanie oraz usprawnianie jakości komunikacji wychodzącej na zewnątrz organizacji (jak np. komunikacja z klientami).
- Utrzymywanie relacji z agencjami/mediami, dziennikarzami i liderami opinii oraz ekspertami, przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych.
- Monitorowanie trendów, analizowanie benchmarków i rekomendowanie nowych kierunków komunikacyjnych.
- Przygotowanie regularnych raportów z działań komunikacyjnych oraz rekomendacje usprawnień.
- Minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z komunikacją i PR w obu obszarach: zewnętrznym i wewnętrznym.
- Poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych na szeroką skalę.
- Umiejętność opracowania informacji prasowych, redagowania i tworzenia atrakcyjnych oraz angażujących tekstów (tzw. „lekkie pióro”).
- Świadomość, że za każdą komunikacją stoi dobrze opowiedziana historia, która zdobywa zainteresowanie i wywołuje zaangażowanie.
- Wysoki poziom uważności w kwestii detali oraz walorów estetycznych, przy jednoczesnej umiejętności myślenia strategicznego i z „dużego obrazka".
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji.
- Wiedza ekspercka oraz zdolność do dzielenia się nią podczas spotkań czy warsztatów, potrafiąc jednocześnie wywierać wpływ i być asertywny/a jeżeli sytuacja tego wymaga.
- Samodzielność, kreatywność i własna inicjatywa w działaniach.
- Świetne umiejętności planowania i organizacji pracy również pod presją czasu.
- Znajomość trendów i błyskawiczne przyswajanie wszelkich nowinek z otaczającego świata.
- Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach związanym z komunikacją, marketingiem lub PR.
- Gotowość do wyjazdów służbowych oraz prawo jazdy kat. B.