Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.
Od ponad 18 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy
Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.
Młodszy Specjalista ds. wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Poznań, ul. Św. Michała 20 / praca hybrydowa
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Zapewniamy poufność i wysoki standard procesu rekrutacyjnego.
Dowiedz się więcej o pracodawcy: www.duda-cars.pl
adres mailowy do rekrutera: Natalia.Kesek-Lesniewska@duda-cars.mercedes-benz.pl
61-023 Poznań
- Szukasz pracy, która umożliwi Tobie rozwój zawodowy i nie będzie nudna? Duda-Cars to jeden z najdynamiczniej rozwijających się dealerów samochodowych wśród marek premium w Polsce
- Tworzymy zespół, który wspiera obsługę klienta Mercedes-Benz Duda-Cars. Naszym celem jest budowanie pozytywnych relacji podczas codziennych rozmów z klientami, a wszystko po to by klient mógł w pełni cieszyć się posiadaniem swojej Gwiazdy. Nie uznajemy skryptów i szablonowej obsługi. Nasi klienci nie są dla nas anonimowi. Budujemy relacje i znamy ich przyzwyczajenia. Sami dbamy codziennie, aby atmosfera w dziale sprawiała, że chce się rano wstać do pracy. A jeżeli lubisz się wyspać – też się dogadamy, mamy elastyczny grafik
- Twoim obowiązkiem będzie telefoniczna realizacja kampanii marketingowych oraz prowadzenie korespondencji chat, mail, Facebook
- Szukamy osoby, która posiada umiejętność klarownej komunikacji. Takiej, której mocną stroną jest umiejętność słuchania, nawiązywania relacji. Bardzo ważne jest też byś posługiwał/a się poprawną polszczyzną i był/a empatyczna dla klienta
- Jesteś osobą młodą? Nie mamy nic przeciwko, żeby aplikujący byli na początku ścieżki zawodowej. Jesteśmy zespołem, który o Ciebie zadba, nauczy procesów, pomoże w rozwoju. Od Ciebie możemy nauczyć się sposobu pojmowania świata i zachowań młodego pokolenia
- Nie musisz być pasjonatem motoryzacji – nauczymy Cię wszystkiego co niezbędne, żebyś czuł/a się pewnie w rozmowie
- Jeżeli motoryzacja jest Twoją pasją – będziesz mógł ją realizować inspirując nas każdego dnia
- Doświadczenie w telefonicznej bądź osobistej obsłudze klienta na pewno ułatwi Ci proces wdrożenia
- A co do samej pracy, będziesz wspierał klientów w zakresie sprzedaży i serwisu, a także będziesz miał okazję brać udział w ciekawych projektach. Nie jesteśmy Call Center – jesteśmy realnym wsparciem dla klienta. Nie będziesz sprzedawać samochodów, bo to zostawiamy naszym Doradcom. Dlatego nie musisz znać się na motoryzacji
- Osoby na chwilę… Angażujemy się we współpracę z Tobą, nie pozostawiamy Cię samego w procesie wdrożenia, dlatego oczekujemy, że z Twojego doświadczenia, zaangażowania będziemy mogli wspólnie czerpać dłużej
- Spóźnialskich – nasi klienci cenią sobie bardzo czas, dlatego planujemy grafik tak by równomiernie dzielić się pracą
- Nieszczerych – jesteśmy zespołem. Pomagamy sobie nie tylko w pracy. Będziemy się Tobą przejmować kiedy będziesz chory, kiedy masz zły dzień… przeżyjemy Twoje rozczarowanie, Twój sukces