Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.
Od ponad 18 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy
Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Poznań, ul. Św. Michała 20
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Zapewniamy poufność i wysoki standard procesu rekrutacyjnego.
Dowiedz się więcej o pracodawcy: www.duda-cars.pl
60-319 Poznań
- Dbanie o wizerunek firmy zgodnie z najwyższym standardem obsługi klienta premium
- Budowanie relacji z klientami i wspieranie ich
- Dbałość o zachowanie ciągłości procesów i reagowania w sytuacjach niespodziewanych
- Umawianie klientów na wizyty serwisowe
- Obsługa kasy, terminali płatniczych
- Obsługa programu DMS i Eva
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej, tradycyjnej, kurierskiej)
- Obsługa centrali telefonicznej
- Obsługa Klienta zgodnie z procedurami i standardami obsługi Klienta w Duda-Cars i Mercedes-Benz (oczywiście wdrożymy Ciebie w pierwszych dniach )
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji, empatia
- Nienaganna prezencja
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji zadań
- Umiejętność pracy zespołowej
- Konsekwentne podejście do wykonywanych zadań i dostrzeganie możliwości ulepszeń
- Gotowość do pracy w elastycznym grafiku zadań (8 godzin w systemie zmianowym od 7:00 do 18.00)
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1/B2)
- Praktyczna znajomość obsługi MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Chęć i gotowość do pracy, chęć rozwoju
- Doświadczenie zawodowe w pracy z bezpośrednią obsługą klienta
- Znajomość klienta Premium