Dołącz do Duda-Cars.

#oneteam #onecompany.

Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.

Od ponad 15 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy.

Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.

Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjnych w Biurze Zarządu

Miejsce pracy: Poznań, Ptasia

Specjalista ds. administracyjnych w Biurze Zarządu
Miejsce pracy:
Duda-Cars Mercedes-Benz
ul. Ptasia 4
60-319 Poznań
Poznań
umowa o pracę
rekrutacja stacjonarna
pełny etat
Twój zakres obowiązków:
  • Wsparcie obiegu dokumentów – przygotowywanie dokumentacji do podpisu, jej ewidencjonowanie i rozdysponowywanie,
  • Nadzór nad obiegiem korespondencji i dokumentacji sądowej, notarialnej, urzędowej, w tym przygotowywanie pism do urzędów i instytucji,
  • Prowadzenie kalendarza spraw urzędowych oraz innych istotnych z punktu widzenia Zarządu,
  • Koordynacja czynności archiwizacyjnych,
  • Organizacyjne i administracyjne wsparcie dla Zarządu i pracowników, w tym w zakresie udostępniania i pozyskiwania dokumentacji,
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji korporacyjnej, w tym umów, uchwał, protokołów i notatek ze spotkań,
  • Współudział w tworzeniu i aktualizacji procedur w Spółce, publikowanie treści w Intranecie w obszarze właściwym dla Biura Zarządu,
  • Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby Zarządu,
  • Wsparcie podczas przyjmowania gości Zarządu oraz wsparcie w obsłudze spotkań Zarządu (gdy wymaga tego sytuacja i potrzeba pomocy Koleżance z Zespołu),
  • Wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych członków Zarządu i pracowników spółki.
Oczekujemy od kandydatów:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w podobnym zakresie czynności – warunek konieczny,
  • Wykształcenie wyższe – prawo lub administracja będzie dużym atutem (ale nie warunkiem – dla nas ważniejsze jest Twoje doświadczenie),
  • Sumienność, skrupulatność, umiejętność analitycznego myślenia, podejmowanie inicjatywy – nie pozostaniesz obojętny/a w sytuacji, która wymaga działania,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra organizacja pracy (realizacja i koordynacja wielu wątków),
  • Dyskrecja,
  • Wysoka kultura osobista oraz znajomość zasad savoir-vivre w biznesie,
  • Cierpliwość – nawet jeśli ktoś pyta o to samo po raz dziesiąty
  • Prawo jazdy kat. B (czynne – nie zależy nam na papierku)
  • Obsługa Office 365 (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Pozytywne nastawienie do współpracowników i wykonywanych obowiązków – wiemy, że każdy ma czasem zły dzień, ale z natury chcemy otaczać się dobrymi emocjami.
Ta praca jest dedykowana dla Ciebie i przyniesie Ci satysfakcję, jeśli:
  • Sprawia Ci przyjemność świadomość, że Twoja praca jest wsparciem w codziennych obowiązkach innych osób i zespołów,
  • Lubisz wykonywać powtarzalne czynności, mając jednocześnie wpływ na ich poukładanie - lubisz pracę z dokumentami i rejestrami,
  • Jesteś osobą doskonale zorganizowaną, lubisz porządek i dbasz o to, aby wszystko było na swoim miejscu,
  • Lubisz dzielić się wiedzą i informacjami – Biuro Zarządu to serce firmy, które oprócz wiedzy i pracy merytorycznej jest centrum informacyjnym, każdego dnia
  • Lubisz pracę w znanym i poukładanym środowisku, a jednocześnie nie przeszkadza Ci dynamiczne działanie – jesteś w gotowości do reagowania na potrzeby współpracowników,
  • Lubisz wyzwania i dociekasz – „misje specjalne” to Twój żywioł
  • Lubisz mieć świadomość, że dużo zależy od Ciebie i Twojego wsparcia i że znajdujesz się w sercu firmy,
  • Lubisz mieć odpowiedzialność za powierzony obszar i jego prowadzenie „po swojemu” w ramach zasad wynikających z kultury organizacji – traktujesz swoje obowiązki jak misję,
  • Czujesz, że każda czynność w pracy ma swoje znaczenie i nawet najmniejsze rzeczy mają wpływ na całokształt realizacji celów biznesowych,
  • Jesteś empatyczna/y, dbasz o dobrą atmosferę pracy,
  • Cenisz sobie stabilnego i pewnego pracodawcę, który działa w oparciu o określone wartości, ważna jest dla Ciebie przyjazna atmosfera w pracy.
Kandydat idealny:
  • To osoba, która dba o porządek i poukładanie spraw, dzięki której w ogromnej ilości dokumentów i procesów odnajdziemy wszystko i to od ręki,
  • To osoba, która czerpie satysfakcję ze wsparcia i pomocy innym – która poprzez realizację swoich zadań stoi za komfortem pracy innych osób,
  • To ktoś, kto swoją obecnością i wykonywanymi zadaniami przyczynia się do realizacji zadań przez inne osoby i zespoły,
  • To osoba, która czuje misję w wykonywanych czynnościach i wie, że nawet w pozornie drobnych zadaniach można osiągnąć mistrzostwo świata!
Benefity:
Praca w firmie o wieloletniej tradycji
Dogodny dojazd komunikacją miejską
Wsparcie we wdrożeniu do pracy
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania
Ubezpieczenia grupowe
Karta Medicover Sport
Dofinansowanie do okularów
Parking dla pracowników
Wyprawka dla dziecka
Paczki świąteczne
Program rekomendacji pracowników
Inicjatywy dobroczynne
Pikniki rodzinne
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Poznaj nas:
Dowiedz się więcej o pracodawcy: