Dołącz do Duda-Cars.

#oneteam #onecompany.

Duda-Cars jest liderem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej samochodów Mercedes-Benz w Polsce. Od 15 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje stworzyć nie tylko najlepszy dział sprzedaży, ale też najbardziej kreatywny dział marketingu obsługujący wszystkie nasze projekty.

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. CONTENT MARKETINGU

Miejsce pracy: Poznań

Gdzie aplikujesz?

Do świata motoryzacji. Nie jesteśmy jedynie dealerem z czterema lokalizacjami.  Nie sprzedajemy tylko samochodów. Uczestniczymy w emocjach, pomagamy spełniać marzenia, dajemy bezpieczeństwo.

Nasi klienci to często długoletnie wypracowane przyjaźnie ale też nowe, coraz młodsze znajomości.  Tworzymy miejsce, do którego chce się wracać – również wtedy, gdy celem Twojej podróży jest podróż do pracy.

Kogo szukamy?

  • Specjalisty, internetowego wyjadacza – my znamy się na motoryzacji – Ty naucz nas jak przekazywać naszą pasję klientom używając odpowiedniego doboru słów, obrazów oraz skutecznej architektury informacji. Sam zaplanujesz strategię, sam obronisz ją wynikami, a zaangażowanie w mediach społecznościowych, rosnący ruch na stronach internetowych oraz popularność filmów będą Twoim wymiernym sukcesem.
  • Wymagamy min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem – w szczególności w obszarze mediów społecznościowych i przygotowywania treści na potrzebny różnorodnych projektów. Jednym słowem szukamy nie tylko osoby ze specjalistyczną wiedzą, ale przede wszystkim praktyka.
  • Lekkość w tworzeniu tekstów – staniesz się głosem naszej marki w sieci, więc umiejętność szybkiego pisania, redagowania i korekty tekstów to absolutny must have. Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność oraz odrobina szaleństwa – wszystko to będzie potrzebne do realizacji powierzonych zadań.
  • W tym punkcie powinniśmy wspomnieć, że content marketing to nie tylko tworzenie samych treści, lecz przede wszystkim zdobycie zainteresowania i wywołanie zaangażowania. Zdjęcia, filmy, grafiki, gify – wszystko co zasugerujesz, będziesz wykorzystywać.
  • Szukamy kogoś, kto pochwali się przykładami działań realizowanych w mediach społecznościowych, stronach internetowych oraz szeroko pojętych materiałach marketingowych. Chętnie wysłuchamy konkretnego case study w procesie budowania zaangażowania i pozyskiwania lead’ów. Chcemy powierzyć Tobie w pełni opiekę nad naszą komunikacją.
  • Potrafisz korzystać z narzędzi do analizy efektów działań content marketingowych – Google Analytics i Search Console? Znasz narzędzia do analizy fraz i konkurencji lub śledzenia trendów typu Ahrefs, Senuto, Brand24, czy Sotrender? Jeżeli pracowałeś z dłuższą listą – tym lepiej.
  • Nie będziesz zajmować się pozycjonowaniem stron, natomiast znajomość zagadnień  SEO i SEM jest obowiązkowa. Wymagamy umiejętności w zakresie optymalizowania treści marketingowych z punktu widzenia efektywności wyszukiwania.
  • Zrobisz na nas szczególne wrażenie, jeżeli używałeś narzędzi do automatyzacji marketingu i/lub odpowiadałeś za działania e-commerce. Oczywiście zapytamy o konkretne przykłady.
  • Mówisz w kilku językach? To świetnie! Szczególnie potrzebny (i wymagany) jest język angielski na bardzo dobrym poziomie (B2/C1). Mile widziana będzie również bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1).
  • Jesteś osobą towarzyską? Prawdziwym graczem zespołowym? Lepiej być nie może! Dołączysz do kilkuosobowego działu marketingu i będziesz na co dzień aktywnie współpracować również z siecią zewnętrznych podwykonawców w zakresie współtworzenia materiałów na potrzeby realizowanych zadań. 

Jak będzie wyglądała współpraca z nami?

  • Podpisujemy umowę o pracę, pełen etat, 8h dyspozycyjności – jest co robić, nie szukamy kogoś „na pół etatu”, „na chwilę”.
  • Będziemy wspierać Twoją chęć samorozwoju – przekonasz nas, że program szkolenia jest dla Ciebie szczególnie istotny? Będziesz na tym szkoleniu.
  • Dofinansowanie do Multisporta, prywatnej opieki medycznej –  to już standard, oczywiście jest i u nas. Co zatem jest niestandardowego? Nasze samochody. Oferujemy program pracowniczy, który pozwala być ambasadorem marki Mercedes-Benz na co dzień.
  • Będziemy pracować projektowo z wykorzystaniem narzędzi Trello i Slack, również we współpracy z innymi działami oraz zewnętrznymi współpracownikami.
  • Będziesz realizować działania dla wszystkich działów – musisz znać język korzyści i umiejętnie wykorzystywać go do komunikacji.  

Oferujemy:

Myślisz, że to właśnie Ciebie szukamy? Sprawdź to! Zaaplikuj, a my zweryfikujemy Twoje CV i odezwiemy się do Ciebie jeżeli zauważymy potencjał. 

Formularz
Rekrutacyjny:

*wszystkie pola są wymagane