Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.
Od ponad 15 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy.
Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.
Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Poznań
60-319 Poznań
- Kompleksowa opieka marketingowa i odpowiedzialność za wybrane obszary działalności Duda-Cars
- Udział w kształtowaniu strategii marketingowej i wdrażaniu przyjętych kierunków
- Planowanie, przygotowanie oraz koordynowanie kampanii marketingowych 360 – kampanie digital, outdoor, radio, prasa etc. w różnych kanałach
- Tworzenie angażujących doświadczeń z marką na wielu punktach styku
- Opracowywanie i nadzór nad powstawaniem materiałów marketingowych
- Koordynowanie współpracy z innymi działami, w szczególności z Działami Sprzedaży
- Współpraca z podwykonawcami – foto/video, graficy, agencje eventowe, agencje kreatywne
- Organizacja eventów – premiery nowych modeli, road-show, ekspozycje zewnętrzne, wewnętrzne wydarzenia w firmie
- Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji oraz poszukiwanie benchmarków
- Wdrażanie i rozwijanie nowych funkcjonalności biznesowych on-line
- Analiza skuteczności prowadzonych działań, wyciąganie wniosków i przygotowanie rekomendacji
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu kompleksowych kampanii marketingowych
- Doświadczenie w organizacji eventów
- Umiejętność rozpoznawania trendów rynkowych i przekładania ich na rozwiązania marketingowe
- Biegła znajomość digital marketingu oraz branży e-commerce
- Bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania i analityki w marketingu
- Kreatywność
- Dobra organizacja pracy
- Punktualność i terminowość, umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie, priorytetyzacji zadań
- Umiejętność pracy w zespole, problem- solving attitude
- prawo jazdy kat. B
- Doświadczeniem w branży automotive
- Znajomością narzędzi digital marketingu (Google Ads / Facebook Ads / SEO / SEM / zasady płatnego wspierania treści)
- Znajomością języków obcych (angielski, niemiecki)