Dołącz do Duda-Cars.

#oneteam #onecompany.

Jesteśmy Duda-Cars, wielokrotnie nagradzany lider sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Tytuł Dealera Roku oraz poszerzenie zasięgu działalności jest wypadkową realizacji wizji, która dzięki pasji i pracy całego zespołu pozwala przekraczać granice, wydające się nieosiągalnymi dla innych. W Duda-Cars stawiamy sobie za cel bycie najlepszym na rynku motoryzacyjnym i dlatego szukamy ludzi, dla których praca to pasja.

Od ponad 18 lat dzielimy się naszą miłością do trójramiennej gwiazdy z klientami oraz najbliższym otoczeniem. Mamy ambicje tworzyć organizację składającą się z zespołów doświadczonych specjalistów. Dołącz do nas. Stań się częścią Duda-Cars Team, w którym #KochamyMercedesy

Jeżeli chcesz stać się częścią tej tworzącej się legendy wyślij swoją aplikację.

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Miejsce pracy: Poznań, ul. Ptasia 4 (możliwość pracy hybrydowej)

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Zapewniamy poufność i wysoki standard procesu rekrutacyjnego.

Dowiedz się więcej o pracodawcy: www.duda-cars.pl

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Miejsce pracy:
Duda-Cars Mercedes-Benz
ul. Ptasia 4
60-319 Poznań
Poznań
umowa o pracę
rekrutacja zdalna
10 lipca 2024r.
pełny etat
Twój zakres obowiązków:
  • Prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych w formie elektronicznej i papierowej,
  • Organizacja i terminowe planowanie przeglądów obiektów oraz instalacji zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa oraz obowiązującym harmonogramem,
  • Prowadzenie rejestru przeglądów obiektowych w formie online zgodnie z wytycznymi,
  • Bieżące administrowanie, nadzór nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; ścisłą współpracą z serwisami
  • Stały nadzór i koordynacja prac podwykonawców w celu zapewniania utrzymania pracy obiektów,
  • Sporządzanie krótkoterminowych harmonogramów robót naprawczych nieruchomości,
  • Nadzór nad usuwaniem usterek ( w tym gwarancyjnych) oraz realizacja ich usunięcia,
  • Nadzór nad realizacją zaleceń zawartych w zaleceniach z przeglądów obiektów,
  • Nadzór nad dokumentacją projektową budynków,
  • Gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznych, protokołów, raportów dotyczących obsługi technicznej nieruchomości
  • Przygotowywanie umów, zleceń,
  • Nadzór nad ciągłością dostaw mediów,
  • Okresowe audyty nieruchomości,
  • Poszukiwanie pomieszczeń na wynajem,
  • Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów robót, najmów i innych;
  • Bieżące rozliczanie podwykonawców,
  • Pozyskiwanie decyzji urzędowych, kontakt z urzędami,
  • Prowadzenie zestawień kosztów utrzymania nieruchomości,
  • Nadzór nad książkami ewidencyjnymi urządzeń podlegających pod rejestr Urzędu Dozoru Technicznego,
  • Koordynacja procesu organizacji ubezpieczeń obowiązujących w zarządzanych nieruchomościach,
  • Udział w audytach obiektowych, oraz przygotowywanie danych obiektów do audytów.
Oczekujemy od kandydatów:
  • Doświadczenia, oraz biegłej znajomości przepisów w obszarze administrowania obiektami,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu, pracy na wielu obiektach rozproszonych po Polsce,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Umiejętności zarządzania czasem,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku najmu nieruchomości,
Benefity:
Praca w firmie o wieloletniej tradycji
Dogodny dojazd komunikacją miejską
Wsparcie we wdrożeniu do pracy
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Ubezpieczenia grupowe
Karta Medicover Sport
Dofinansowanie do okularów
Parking dla pracowników
Wyprawka dla dziecka
Program rekomendacji pracowników
Inicjatywy dobroczynne
Pikniki rodzinne
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Elastyczny czas pracy
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Spotkania integracyjne
Poznaj nas:
Dowiedz się więcej o pracodawcy: